قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای سامانه رفاهی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای سامانه رفاهی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سامانه رفاهی اقدام کند.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات سامانه رفاهی استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به سامانه رفاهی ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که سامانه رفاهی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد سامانه رفاهی برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه سامانه رفاهی را در پروفایل خود لغو کنند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سامانه رفاهی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سامانه رفاهی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@nurseclub.ir اطلاع دهید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
سامانه رففاهی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
و متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت سامانه رفاهی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سامانه رفاهی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط سامانه رفاهی جزئی از اموال سامانه رفاهی محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سامانه رفاهی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سامانه رفاهی محفوظ میدارد.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.nurseclub.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت سامانه رفاهی هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.nurseclub.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت سامانه رفاهی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق کانال تلگرام و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. سامانه رفاهی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سامانه رفاهی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سامانه رفاهی محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- سامانه رفاهی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سامانه رفاهی محفوظ است.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سامانه رفاهی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
-همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در سامانه رفاهی، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات سامانه رفاهی با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند.سامانه رفاهی در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی سامانه رفاهی دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
محتوا
سامانه رفاهی نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط سامانه رفاهی دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب سایت سامانه رفاهی هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت سامانه رفاهی تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در سامانه رفاهی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در سامانه رفاهی قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، سامانه رفاهی نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، سامانه رفاهی موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.